Saturday, May 28, 2011

THE DIARY OF BUDAK CHUBBY




> BILIS.. saban hari aku asyik ingat kau aje.. hm,. tulah.. sape suroh baik sangat..
kan aku dah syok.. hehe..

~saye dan die~

> hari ni.. masak ikan bilis.... uhuk uhuk... teringat kamuu...

~saye dan die~

> kenape saya asyik ingat si bilis ?? ape kisah sebenarnya ? ce cite ce cite~
FLASHBACK jap..
oooo...sole sole..(solele..) lagu nyanyian Abi Hurairah dan Usop Wheelcha
bergema seketika dimindaku, sambil berjalan dengan suka suki di satu lorong....
tiba tiba.. dua orang lelaki berhenti betul betul depan aku..
"macam mane boleh ade dekat depan aku nie ??" aku bermonolong dalaman (bangga cikgu kamaliah bace ni)
ehh,. tangan die orang.. ahhh.. makin lame makin dekat..
ya allah.. tolong hambamu ini !!
-
-
-
-
-
japjap iklan jap !!
~ ee oo waa oo waa oo ..
~ ee oo waa oo waa oo ..
choco i miss you dancing
miss dancing with me
everyday-ay
yeah yeah yeah !!
-
-
-
TIDAK !!!!
"hoi ! kau orang nak buad ape tuh ?!!" ehh,.. sape tuh??
yahh... DUSH DUSH (hikmah kuasa ikan bilis)
ADOII... SAKIT.. (dua orang mamat tuh pengsan beberape minit kemudian. lambat betol die orang loading)
Bilis datang menghampiriku yang tergamam.. dan.. dengan machonya..
"awak okey??" .... GYAHHH!! hah?? mimpi jer ?

~saye dan die~

> actually tadi tuh bukan kisah sebenar.. saje buad gimik !
kisahnye.. pendek jer.. malas nak cite.. pendek kate.....
DIA jujur plusplus baik sangat !!

~saye dan die~

> Bilis ! i'll wait for you..

~saye dan die~

> "saye suka awak"  hwaa.. romantiknyer.. ME TOO..

~saye dan die~

> DAYDREAMING ! huhu.. tapi tak mustahil ken ?? maybe bukan die maybe orang lain..
siapa ?? hmm.. ntahh laa...

~saye dan die~

tamat sudahhh...

daydreaming with niesa dzeidee,
specialy for farabila :))