Tuesday, October 25, 2011

ce cite sikit

 act, cite niy dah berzaman dah pun. peristiwa yang berlaku sebelum PMR. woaa, nak tau tak? malam pertama aku di asrama, aku tidur kat tengah-tengah antara hani dan tuutt. namanya tidak boleh dinyatakan la kann. segan la nanti. biasalah malam pertama, mestilah tak boleh tidur kan. macam-macam dah kitorang buat supaya ngantuk. tapi sampai pukul 1 lebih tak tidur lagi. hani dengan aini siap ambik buku sejarah, konon-konon nak baca bagi ngantuk la kan. hmm, tapi lagi tak boleh tidur ada lah. jeng jeng jeng tiba-tiba budak sebelah kanan aku ni sebut nama A***. tiga kali pulak. aku dengan hani saling berpandangan. ehh budak ni mengigau ke ape? aku pun tengok jam tangan aku. pukul 12.38. mimpi ape la budak ni tiba-tiba sebut nama A***? tak lama lepas tu, budak sebelah kiri hani pulak tiba-tiba sebut nama *A**. mengigau  jugak ke budak ni? aneh la diorang ni. mesti tengah mimpi best-best. haha, yang pasti, malam itu malam pertama di hostel yang sangat best. ada lagi peristiwa yang lawak, tapi malas nak cerita. biarlah kitorang je yang tahu apa peristiwa tu :) macam-macam dugaan bila nak PMR. takde air lah, itulah, inilah. apa-apa pun, hope batch 0913 SAMTiSH akan pecah rekod melebihi target 65 orang 9A. amin~

farah suruh masukkan lagu dalam blog. tengok macam boring je blog ni. tapi tak tahu nak letak lagu apa. nantilah aku carik lagu yang best-best. aku letak lagu dangdut boleh kan? haha, okey aku tahu aku merepek.

pesanan = budak sebelah kiri hani sebenarnya tak sebut nama *A** pun. hihi. sengaja bagi gempak. hani, akhirnya aku dah bocorkan rahsia ni :D
sorry