Sunday, November 14, 2010

zzz zzz





hohoiii , jam sudah menunjukkan pukul 10.57 minit malam . aku masih belum tidur . tersangatlah boring tawuk ! sebenarnya sih , gue nggak twu mao ngomong apa di sini . kepala gue pusing deyh . HAHAHA , tengok , dah terkeluar dah bahase Indonesia . niy sebab terpengaruh dengan drama Indonesia la niy . alaa , macam tak biase pulakk . kalau petangpetang pukul 6.30 tuu , mesti korang dah tercongok depan tv tengok drama Cinta Kirana kann ? tipu la kalau tak tengok . kalau tak tengok pukul 6.30 tu , korang mesti tengok ulangan . 

sebenarnye aku bukan nak story pasal drama niy tau . aku sebenarnye nak cakap yang aku sungguh jealous kat farah , shishi , niesa , fatin dengan wani sebab malam niy budak hostel ade annual dinner . mesti best . kesian kat aku , zaty , hani dengan aini yang tak duduk hostel niy tau . macammacam aku fikir . diorang pakai baju ape ? makan ape ? start pukul berape ? habis pukul berape ? persembahan koir diorang macam mane ? aishh , jealous gile ah . esok pergi sekolah mesti diorang story gempakk punye . tak sabar nak tunggu esok . happy sakan la korang kan wahai budak hostel . dushh dushh , secare tibetibe terlintas di fikiran nak masuk hostel . boleh ker aku duduk hostel niy ? haha :DD
grrr~

bebelan si keding aina nadhira hampir tamat . 
jangan risau , dah tamat punn .
=.='